Grattis Jeppe till de 19 åren!!

Idag är det då vår käre lilla kompis Jesper "Jeppe" Larsson som fyller år. Vad finns det att säga om denna människa?

Jesper "Jeppe" Larsson och Jag "dansk" har gått i samma klass faktiskt i 6 år snart.. (Det har känts längre) (ta det positivt eller negativt) Nä men skämt å sido, under dessa 6 åren har jag lärt känna Jeppe mycket bra! Han är en av mina bästa vänner som vet hur man festar till det.. Ja, asså när han då inte har match en månad senare... Men som sagt är det en mycket trevlig och stilig kille. Många ser honom som en person som alltid hjälper till och för det mesta håller koll på mig, men även Dan The Man. Han är en fantastisk person och jag, men även el slirro kommer sakna honom när nu studenten är nära. Vi hoppas på att han bjuder på fest nu när han är 19 år där alla är välkomna. Jeppe är även singel, och letar därför efter en tjej som är snällare än honom, gillar att hjälpa till och kela lita då och då när han inte tränar. Eftersom han tränar så mkt är han självklart bra på fotboll. Frågan är när en storklubb läger ett bud på honom? Hela T1-army stötar honom till max ska du veta!

Jesper vi vill säga Grattis till dig på dina 19 år. Du är en fantastisk person som vi älskar och kommer sakna när vi tar studenten, självklart kommer vi sakna er andra också men eftersom hans födelsedag är nära slutet tar jag upp det nu.

Jag och min kära kollega har mycket att tacka självklart kommer det ett inlägg närmre slutet, men ni ska veta redan nu att vi festar som det vore den sista gången vi gör det tillsammans och hoppas att de flesta kan vara med på middag nu på torsdag och att vi lägger fram alla korten på torsdag och sätter all in. För det lär bli en kväll vi kommer minnas. Jag "dansk" vill också garantera att jag inte kommer stå i ett hörn hela kvällen!!!







Kommentarer
Postat av: Jeppe

MYCKET FINT INLÄGG! tack så mycket! :D:D och det är sant brudar! bara att höra av er om ni känner att ni passar in på beskrivningen! ;) FYFAN VAD JAG KOMMER SAKNA ER MED, vafan ska skolan bli utan er där?!?!

2010-05-24 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0