Förra veckans förlopp!


Veckans händelser: Går till skolans stolhet SPID 3B! Först vår gemensamma lunch på O´Learys, där vi hade mycket trevligt tillsammans och sköna tal!

Balen, där vi SPID 3B skapade stämmningen såväl till Sundspärlan och till tivvan! Det kvittar var vi är, bland bekanta eller främmande så är det VI som höjer stämmningen och sätter fart på det!

Frukosten på skolan, ni som inte pallade vara med hela natten och morgonen/förmiddagen igenom missade verkligen något! Kan ju säga lungt att man fick många goda skratt!

Veckans el trycko: Går såklart återigen till SKOLANS STOLHET SPID 3B! När vi åkte från Sundspärlan till tivvan. Om det var någon som sov så vaknade man fantome till när vi satte igång!

Veckans el väcko: Den titeln kan gå till en del, men i fredags ringer Linus "Limpo, Sossen" Johansson helt plötsligt till Daniel "Danne, Dan The Man, Josef" Dalhgren och snackar allmänt ut om hur han mår just då och vad han ska göra. Dagen därefter kommer han inte ihåg att han har ringt till Dan The Man. El väcko?? Ja, det kan man ju lungt säga.


Veckans gärning:
I torsdags så var det ju som sagt gemensam lunch med klassen Spid 3b och sedan el balo. Anton "Anshöön, The Giant" Lönn ställde upp för mig Victor "Slicket, herbie, musse, mini m.m" Grahn Magnusson genom att skjutsa mig så jag skulle hinna med dagen. Han körde mig kors och tvärs genom stan, då jag hade ärende att göra och sedan hem. Utan Anton den dagen skulle jag inte ha hunnit med det jag skulle göra. Tack så mycket The Giant!




Kommentarer
Postat av: Jocke

Man får ju tacka för två underbara år (även om det kanske varit ungefär ett och ett halvt egentligen, med tanke på hur lite jag varit där sista delen:P). Vet inte var vi ska hitta nya så hängivna skribenter till världens bästa blogg!

2010-05-31 @ 23:54:39
Postat av: felix

om jocke fortsätter att skriva med så svåra svenska ord så sänker jag killen!!!!!!!! skribenter? VAFAN E DET FÖR NÅT SKITSNACK!? det heter författare HAHA :D men jag ångrar av hela mitt hjärta att jag inte kunde förlja med på frukosten :(

2010-06-01 @ 00:18:45
Postat av: Lönn

Underbart o lärt känna er killar! o ja en del tjejer med ;P haft två nice år i en jävligt skön klass!



O slicket de e lugnt kör dej gärna ;) haha

2010-06-01 @ 00:20:20
Postat av: Sebbe

Så jävla go' klass grabbar (och vissa tjejer). Riktigt nice, samtidigt som man vill att d ska ta slut så kommer man nog sakna er. Fan alltså T1-army! <3 SPID 3B <3

2010-06-01 @ 00:52:33
Postat av: Dan The Man

KOOOONGE!!!!!!!

Mycket fint inlägg!!

MAn blir så jävla lessen när man tänker på att man ska behöva lämna vissa!!! HELVETE!! Men vi finns kvar!!

SPID 3b! <3

2010-06-03 @ 17:44:13
Postat av: Bobo

Ja, som sagt tack för 3 underbara år. hoppas att alla ni som slutar inte glömmer oss som ska slita ett år till (gråter över ett år till).



Helt sjuk klass har vi fan varit!!!

2010-06-04 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0