TACK SPID 3B!


I 1:an när jag fick träffa er alla "junkar" så hade jag ingen aning om att jag skulle ha det så här roligt mer er.
Innan vi började gymnasiet sa vissa vuxna till mig "Gymnasiet är den bästa tiden under skolåren" Kanske det tänkte jag, det återstår och se. Men visst fan hade dem rätt! Det är NI, SPID 3B som har fått mig att "kämpa" sig till skolan, när man vaknar på morgonen när man som mest vill ligga kvar i sängen. För mig har det varit så, men kanske inte för vissa? När jag vet att jag kommer skratta minst 50 gånger. Det är NI som har gjort det roligt att komma till skolan.

Att jag skulle ha det så har roligt, sjukt, härligt m.m. med er kunde jag inte drömma om. Den här klassen, SKOLANS STOLHET SPID 3B är den absoluta bästa klassen jag har gått i! Ni är underbara människor på alla sätt och vis! Jag har haft härliga år med er. Jag kommer ha många minnen kvar från er! Från att en tocke, säger på en redovisning: "Ställ dig upp på stolen, man ser ju inte dig" , basketmatcherna, saker vi har gjort tillsammans, m.m. Spid 3b ligger en varmt om hjärtat. Den här sammanhållningen som blev allt starkare från dag och dag i 3:an är sjuk! Jag kommer verkligen sakna er! Jag hoppas att när ni (4:or) ska göra saker tillsammans i framtiden att ni säger till mig! :)

Till slut vill jag tacka er alla för dessa 3 åren! Jag önskar er all lycka i framtiden!

TACK!

/ Victor "Slicket, Dogge, Herbie, Chefen, Mini m.m" Grahn Magnusson 








Kommentarer
Postat av: Martin

Vi älskar dig allihop, Mini! :D

2010-06-10 @ 18:33:06
Postat av: Dan The Man i hög person

Jag älskar dej mini, alltid gjort och kommer alltid att göra! <3

2010-06-10 @ 21:54:20
Postat av: Jeppe

DU ÄR MIN IDOL EL SLICKO! :D

2010-06-10 @ 23:21:12
Postat av: Jocke

Slicket for president!

2010-06-11 @ 13:21:47
Postat av: Felix

Tänkte hålla med Danne men du vet att vi inte älskade dig först :) vi hatade dig :) nej det gjorde vi inte :) det viktiga är att vi älskar dig nu och kommer alltid att göra!!! :):):):)<3333333

2010-06-12 @ 23:31:16
Postat av: gabbs

Kommer sakna dig gullet! Fruktansvärt mycket! Dont forget me.... Puss gabbs

2010-06-15 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0