Det är ju förjävligt!


Detta angår inte riktigt mig, men på ett sätt så gör det ändå. Man kan ju fråga sig varför jag bryr mig om det? Men jag gör bara det. När jag fick höra detta så kunde jag inte riktigt förstå varför dem sa så?
Varför jag kanske bryr mig är för att jag vet att dem personerna som jag gick tillsammans med i 3 år vill inte "splittras." Det är ju personer som jag gick med som ska gå 1 år till i skolan. Ja, jag ska komma till nu...

Det är så att dem har splittrat skolans stolhet Spid 3b, anledningen är att klassföreståndarna Håkan Carlman och Jan-Erik "Janne" Peterson har sagt att vi har sämst sammanhållningen av a & c klassen. Dem har allstå splittrat b:et och delat upp alla (dem som går 4 år) till a & c klassen. Alla vet att vi har bäst sammanhållning och Håkan & Janne vet att vi har det. Den stora frågan är varför dem sa det?? Sen om detta stämmer till 100 % att dem har sagt det vet jag inte men det är någon som har sagt att det är så. Som rubriken säger är det förjävligt!

1: att Håkan och Janne har sagt så.
2: att b:et är borta.

Jag vet att det är fler än jag som tycker att detta är förjävligt!
Håkan och Janne, fy skäms på er! Vi vill ha en bättre förklaring!



/ Victor "Slicket, snagget, dogge, chefen ,herbie m.m." Grahn Magnusson



Kommentarer
Postat av: felix

mina kommentarer är inte många men dom är sorgsna. det enda positiva med detta är att spid3b slutade med flaggan högst på stången och ingen kommer ju komma högra! dom måste alltså ha splittrat på spid3b för att de visste att inget annat kunde bli lika bra!! jag blev precis övertygad om detta :D hugs and kisses..........

2010-07-09 @ 01:07:47
Postat av: Fassan

Känns det som att detta verkligen kan stämma? Vet inte om vi ska gå ut och hänga ut Janne och Håkan så länge det bara är "någon som har sagt att dem sa så". Eller?

2010-07-12 @ 23:20:35
Postat av: seger

skandalöst helt enkelt

2010-07-13 @ 15:05:03
Postat av: alex

fan icke bra ju :/

2010-07-14 @ 17:46:44
Postat av: Jocke

Tror inte på ett ord av vad de sagt, om de nu sagt det. Om dom vill splittra oss är det för att vi sjöng, och därmed var en "jobbig" klass som lärarna inte orkar ta hand om, sjukt dåligt att skylla det på "dålig sammanhållning"

2010-07-16 @ 19:44:10
Postat av: Dan The Man

vi skyller allt på witting? :)

2010-07-18 @ 13:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0