Veckans förlopp!


Veckans händelse: Blir självklart när T1 Army var på plats och stöttade HBBK i 60 min! Även om inte resultatet gick hem och Malbas ledde under hela matchen så stöttade vi HBBK till slutsignalen och efter.

Veckans sosse: Efter att sågat min " Dogge, slicket, herbie mm" mobil och säga att den är rutten och sneat lite hit och dit på folk i klassen så går veckans sosse till Mery Redae. Vissa säger att en ipone inte är en iphone utan internet, tänk på det Mery. Det straffar sig att leka tuff inför oss blogg ägare.

Veckans el väcko: Efter några bubbelvatten och någon drink blev det för mycket för en i klassen och dessutom kunde han inte gå rakt, alla som var där vet vem det var.


/ V & T


Sponsor: www.gabriellalevis.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Dan The Man

HAHAHAA FYFAAAAN !!!! Han var heeeeeelt borta :D

2010-01-24 @ 23:57:42
Postat av: Anonym

vad är det för mening med att ha el väcko om ni inte sätter ut namn? :S

2010-01-25 @ 19:49:40
Postat av: Dogge

Vi har satt ut namn tidigare men i det här tillfället så valde vi att inte göra det för att personen inte vill och då får vi acceptera detta. Om du ska kommentera i fortättningen så skriv vem du är!

2010-01-25 @ 20:15:02
Postat av: REDAAAE!

HAHAHAHA så taskig du är, jag veckans sosse? :O så lååågt fan.. jaaa men jag står vid mina ord i allfall :D haha

2010-01-25 @ 20:57:18
Postat av: Felix

men det är ju skämmigt när ni överdriver så jävla mycket! hahaha 2 bubbelvatten och det var itne så farligt, jag bara spelade för att leka tuff :)

2010-01-25 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0