Grattis Felix!


Felix " Fellan" Månsson har tagit ett närmare steg till Systembolaget då han fyller 19 år idag! Ett stort grattis till honom! Vi bloggägare vill också passa på att säga några fina ord om denna fantastiska människa...

Felix en kille som gång på gång överraskar oss med hans humor och hans sätt att leva. Felix är grundaren av (NEJ) låten och har tagit el väcko till en ny nivå. Frågan är om någon kommer nå upp till den?... En positiv kille som nästan alltid är glad (snea kan du ibland faktiskt lite) som vi älskar och är stolta att kalla min bästa vän men även en huvudperson i gänget. Vi räknar med att Felix blir proffs snart så att han för en gång skull kan bjuda hela T1- army och på en riktig el väcko fest. GRATTIS FELIX MÅNSSON EN SANN VÄN OCH EN UNDERBAR KILLE!

(Jag vill också medela att jag Tobias Witting är tillbaka igen från ett uppehåll i Sälen..) Detaljer om denna fantastiska resan får ni fråga mig om i skolan eller på annan plats ni ser mig någon gång under dagen..)










Sveriges coolaste kille?


En kille med ett härligt skratt!!                                                                      




/ V & T


Kommentarer
Postat av: Dan The Man

Vi skiter väl fullständigt i din resa!!!!!!!!!!

2010-02-07 @ 23:21:44
Postat av: fanny

haha wittting fan va vilke sweet blogg!! :D

2010-02-09 @ 00:08:07
URL: http://fanzie.blogg.se/
Postat av: Felix

blir tårögd av detta inlägg!!!!!! TACK SÅ MYCKET spidtreb.blogg.se!!!!!!!!!!! ÄLSKAR ER :)

2010-02-10 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0