GRATTIS VICTOR GRAHN MAGNUSSON!!

Jag vill först be om ursäkt för detta försenade blogginlägg.. Men nu är det dags för chefen han själv som fyller år eller igår va det men tanken gott folk!  DET är självklart vår Victor, "Vigge, Slicket, Herbie, Chefen, Kungen, Dogge, Douglas Murray, Slirre, Frillan, Mini Magnusson" mm mm... Grahn Magnusson som har fyllt 19 år. (Gammal ?)

Denna dagen har jag väntat på att få skriva några fina ord om denna fantastiska personen.

Victor som inte bara är min kollega utan även en av mina bättre vänner är en fantastik person. Han engarar sig i klassen och är partyfixaren nummer 1!! Vem har inte varit i hans "egna" lägenhet för en liten runda av el väcko? Ingen vill jag påstå! Alla är välkomna hela tiden. En jamare innan kaffet är en självklarhet för honom och hans kaffe kompis Dan the man. Frågan är om dem någonsin tagit det lugnt. Finns det något negativt eller något hemligt om Slirre?! ABSOLUT INTE!!! Med hans snygga hår briljerar han i skolan samt på fotbollsplanen. Jag kan erkänna att det var din förkänst att ni vann mot oss (Södra) med dina fantastiska inhopp! En av T1-army trognaste supportra är han också, vilket man inte ska glömma.
 
För er tjejer är Victor singel och letande. Han gillar mysiga hemmakvällar tillsamans med grabbarna och en liten jamare till kaffet. Om du nu vill dejta honom dejtar du även resten av klassen för vi är alltid med honom! Du kan kontakta här på bloggen för mer info. 

Med dessa få orden vill jag gratulera en mycker kär vänn och kollega som jag har stor respekt och ser fram emot fler el festo della väcko hos!! GRATTIS!! //Witting 







Låt er inte luras av Victors stilighet han vet hur man släpper loss!

 

Han är även en kille i SPID 3b!!

Kommentarer
Postat av: Victor G.M

Tack så mkt och för de fina orden min kollega :) det värmar varmt om hjärtat...

2010-04-24 @ 13:31:38
Postat av: Alex

Det är även från oss alla andra!

2010-04-24 @ 18:28:27
Postat av: Dan The Man

HÅller med Alex!

2010-04-24 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0