Veckans händelser!

Nu är vi inne på dag två av vårt bloggande. Vi kan redan nu säga att vi närmar oss med små steg Kenzas antal tittarsiffror. Måndag är en ny dag på veckan och därför är det inte mer än rätt att informera alla om vad som händer under de kommande skoldagarna. Vi kan börja att säga att vi har ett tråkigt psykologi prov nu på onsdag som man inte får glömma! Det är även luciatåg nu på fredag där några medlemmar i klassen ska vara med. Detta kommer förstås kommenteras och fotograferas för att ni som inte ser det ska kunna veta hur det gick. Fredag är även den dagen som vi kallar EL FESTO DELLA VÄCKO!( Detta beror på att en del av oss blir el väcko, nämner inga namn men det slutar på artin..) Var, när och hur detta kommer inträffa är hemligt. Men ni lär se oss på stan mellan kl. 23.00-04.00. SÅ VAR BEREDDA PÅ T1 - RAMSAN!  

Måndag: Skönt redan slut!
Tisdag: övning inför lucian VIKTIGT (det ska sitta nu grabbar!)
Onsdag: prov i idrottspsykologi B ( mm ja precis..)
Torsdag: Jävligt skön dag. (11.30)
FREDAG! Luciatåg för de som är med och ska sjunga. De andra har det vanliga fredagsmyset i duschen (förmodligen ingen gubbe denna gången!). Här sker också en uppladning inför kvällen. ( El festo della väcko..) På fredag kommer det förmodligen ske uppdatering under allt hystori. Det vill säga ni kan följa festandet under hela kvällen...

För att våra kära tittare ska börja tagga till fredag har vi valt att hjälpa er på traven med lite allsång!

JA KOM, DÅ.... GE MIG HÄNDERNA.......... JA T1 HAR FYLLT 25 (25) ÅHH TILL FRUKOST SUGER HON (*). ALLA (*) HON SER FÅR FÖLJA MED PÅ TURNÉ.. FÖR T1:S (*) ÄR SNEEEE!!




EL FESTO DELLA VÄCKO!!!

      








HUVUDPERSONERA I LUCIATÅGET (HUR SKA DETTA GÅ?)
FELIX DELLA MÅNSSON (HAN MED BRILLORNA) 
TOBIAS DELLA WITTING (HAN I RANDIG TRÖJA)




Sponsor: gabriellalevis.blogg.se


Kommentarer
Postat av: gabbs

ja men det står strålande ut grabbar! jag hejar på luciakillarna och jag tänker delta i festo della väcko eftersom det är så att jag fått tillåtelse att gå ut för min kära mor! så räkna fullständigt med mig på fredag!! ( jag tänker dock inte delta på t1-sången..)

2009-12-07 @ 21:14:14
URL: http://gabriellalevis.blogg.se/
Postat av: Jeppe

hur bra som helst! :) fortsätter vi såhär grabbar! ;D filmerna kommer att landa imorgon är jag helt säker på!!! typ 90.2356% iaf. NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ

2009-12-07 @ 21:41:07
Postat av: Jeppe

DEN 11E DEN 11E DEN 11E SMÄLLER DET! är dock lite besviken att denna ramsan inte dök upp i inlägget! :p

2009-12-07 @ 21:43:29
Postat av: Jocke

Jäflar va gött att den är igång! Real-Barca kommer inte vara el clasico efter fredag boys :D

2009-12-07 @ 21:43:44
Postat av: KOBE

HAHA fheeet:D..va ska man säga fest komiteen tar ansvasvaret ännu en gång,:D kan inte låta bli att stanna hemma för ännu en PES runda..haha kanske egen nominering av veckcans prestation..KOBE röjer i HBG very first time XDXDXDXD

2009-12-07 @ 22:22:12
Postat av: Sebbe

WOOT WOOT Gogo KOBE!

Grabbar vi schlaktar allt motstånd...Eller...finns ju inget >< men ja vi schlaktar

2009-12-07 @ 22:24:20
Postat av: Melle

Hahaha som vi ska ladda på fredag i skolan, mycket sång ;)

2009-12-07 @ 22:36:15
Postat av: Rasse

hahaha silka jonkhue! jag blir fan besviken om jag inte hör er på stan på fredag!

2009-12-07 @ 23:41:58
Postat av: hajhaaaj (Felix)

Trooo mig!! vi ska höras från skoldagen (när jag och witting kvittrar i luciatåget) tills natten :D

2009-12-08 @ 16:07:46
Postat av: Anonym

Trooo mig!! vi ska höras från skoldagen (när jag och witting kvittrar i luciatåget) tills natten :D

2009-12-08 @ 16:09:37
Postat av: frida

haha, ni är sjuka.

min bild den sista väl? :)

2009-12-10 @ 18:01:41
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0