Julens händelser!

Vi känner nu att vi har kommit igång med blogg skrivandet! Med bara en dag till Julafton vill vi önska er nu en GOD JUL! (Självklart kommer det en hälsning imorgon!) Veckans händelser handlar förstås om morgon
dagen!

Det kommer också ske några andra utmärkelser under veckan. Bland annat årets lärare som kan röstas fram av er tittare. Skriv vem som blir det på kommentarerna. De nominerade kommer här under. Vi vill också nominera årets romans. Allt detta kommer i slutet av denna veckan...

(Vi vill också be er om lite förslag på aktiviteter vi kan hålla på med under jul ledigheten)

Vi har även en ny El festo della VÄCKO att se fram emot!! Det är förstås Nyår! Ni kan redan nu börja tagga och det går så klart att följa uppladningen på bloggen! Med det önskar vi er en GOD JUL!! VI SES PÅ NYÅR!!! 



(Nominerade till årets lärare)

Katarina "skinnet" Winqvist
Janne"janne, janne petsersson" Petersson
Leif "Leffe" Hellberg
Thomas "tjomas" Löfgren
Anders "Andy" Gustafsson
Pelle/Lelle

Rösta på kommentarerna:






Vi ber er att följa denna listan under julen! För det kommer vi göra!!

Kommentarer
Postat av: Felix

Hahahahahhahahsah fyfan vad fula ni är!!!

Men min röst går helt klart till skinnet som har 2 personligheter. En fin människa och en häxa! :) men hon förtjänar hon :)

2009-12-23 @ 21:38:06
Postat av: Jeppe

hahahah fan va gött! :) jag håller med felix, katarina har verkligen visat detta året att hon kan vara soft bara hon vill! Men för att det ska bli en tävling av detta så lägger jag min röst på................. Anders Gustafsson - Motivering: Anders har en skön personlighet och hälsar alltid när man träffar honom i korridorerna. Jag har nog aldrig sett den mannen sur någon gång eller i alla fall inte ofta. Jag måste även meddela att detta var ett tufft beslut och att det var mycket jämnt, priset hade kunnat gå till vem som helst av de lärarna för de är mycket jämna! hahahaha BUUUUUUUUFFFFFFFFFFF

2009-12-23 @ 23:03:27
Postat av: Martin

min röst: Skinnet, behöver inte säga mer!

2009-12-23 @ 23:31:53
Postat av: Jeppe

ett förslag på aktivitet är att vi hyr en gympasal och spelar fotboll eller något! :)

2009-12-23 @ 23:33:40
Postat av: Sebbe

Hmm....svårt val, men håller med Jeppe! Anders for president!

2009-12-24 @ 01:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0